فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ درس تحلیل سازه (فاز دوم) + رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین

مدت: ۲۳ ساعت
زمان برگزاری: ویدیوها بعد از ثبت نام قابل دانلود می‌باشند.
  • ویدیوها قابل دانلود می‌باشند و صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۶۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

ویدیو آموزش درس تحلیل سازه (۲) مباحث مهم و جذاب درس تحلیل سازه را برای دانشجویان شرح می‌دهد. بررسی سازه‌های نامعین که اتفاقاً اکثر سازه‌هایی که یک مهندس عمران با آن سروکار دارد از این قبیل هستند. این آموزش به‌جرئت کامل‌ترین مرجع مطالعه درس تحلیل سازه ۱ است. 
از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران که مخاطب اصلی این آموزش هستند تا دانشجویان مقطع کارشناسی، داوطلبان آزمون نظام مهندسی و ... می‌توانند از این آموزش استفاده کنند. 
یکی از مزیت‌های این ویدیو آموزشی مرحله‌بندی انجام‌شده در آن است که به داوطلبان فرصت می‌دهد با صرف کمترین زمان، این درس را مطالعه کنند.

سرفصل‌های دوره

سرفصل‌های ویدیو آموزش تحلیل سازه ۲ از این قرار است:
◼️ مفاهیم انرژی و قضایای کاستیلیانو و بتی ماکسول: شامل مفهوم انرژی کرنشی داخلی، قضایای کاستیلیانو، قضیه تقابل کار و تغییر مکان
◼️ روش نرمی و روابط حفظی در تیرهای نامعین: شامل مفهوم روش نرمی (نیرو)، تحلیل سازه‌های نامعین با کمک روابط حفظی در تیرهای نامعین، تحلیل سازه‌های نامعین با کمک روش کار مجازی، ماتریس نرمی
◼️ روش سختی در تحلیل سازه‌های نامعین: شامل مفهوم سختی، فنرهای معادل (اتصال موازی و سری فنرها)، تحلیل سازه‌های نامعین با ایده مدل‌سازی فنرهای موازی و سری، تحلیل سازه‌های نامعین با ایده مدلسازی فنرهای دورانی، تحلیل سازه‌های نامعین با ایده باز و بسته کردن
◼️ شیب افت: شامل درجه آزادی، مفهوم روش شیب افت، معادلات شیب افت، معادلات شیب افت اصلاح‌شده
◼️ تحلیل سازه¬های متقارن: مفهوم تقارن، انواع بارگذاری وارد بر سازه متقارن (بارگذاری متقارن، بارگذاری پاد متقارن، بارگذاری کلی)، کاربرد خواص تقارن در مسائل تحلیل سازه
◼️ جمع‌بندی: شامل جمع‌بندی و مرور کلی تحلیل سازه به‌همراه حل تست‌های تکمیلی

ویژگی ویدیو آموزش درس تحلیل سازه (فاز دوم)

ویژگی اصلی این ویدیو آموزشی پاسخ به تمامی نیازهای آموزشی شماست. دیگر ویژگی‌های این ویدیو آموزشی عبارت‌اند از:

➕ مرحله‌بندی مباحث برحسب سختی و تکرار در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران
➕ درس‌نامه کامل و قدرت بیان مدرس
➕ حل سؤالات و تست‌های مناسب برای تثبیت مطلب
➕ تست‌های مناسب در انتهای هر فصل برای افزایش مهارت
➕ ارائه کلیدواژه‌های مناسب برای تشخیص سریع راهکار حل سؤال
➕ جزوه کامل، دقیق و تمام‌رنگی
➕ ارتباط مستقیم با مدرس جهت رفع اشکال

اهداف دوره 

هدف نهایی از ویدیو آموزش تحلیل سازه (۲) را می‌توان در یک واژه بیان کرد: «صرفه‌جویی!»
در مسیر آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران مهم‌ترین سرمایه شما زمان است. تمامی تلاش ما افزایش بازدهی و کاهش زمان لازم برای رسیدن به تسلط است. شکی نیست که شما درنهایت می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مرجع از هر حدی از توانایی بالاتر روید، اما به چه قیمتی و با صرف چه زمانی؟! ما تلاش می‌کنیم با هدایت مطالعه شما به‌سمت مناسب، بازدهی مطالعه‌تان افزایش یابد.

نکات مربوط به دوره

این دوره ادامه قسمت قبلی (ویدیو آموزش تحلیل سازه ۱) است. این دوره آموزشی، با بررسی سازه‌های نامعین، افق جدیدی از علم سازه را برای یک مهندس عمران باز می‌کند. به‌طور متوسط ۴ تست کنکور کارشناسی ارشد عمران از این قسمت مطرح می‌شود. پیش‌نیاز این دوره همان دوره ۱ است. 
دقت کنید که از فصل شیب‌افت معمولاً در کنکور ارشد مطرح نمی‌شود و مخاطب اصلی این فصل داوطلبان کنکور دکتری هستند.
بعد از ثبت‌نام حتماً با مدرس دوره، دکتر رشیدی، برای دریافت برنامه پیشنهادی یا رفع اشکال درسی مشورت کنید (راه ارتباطی:  IDتلگرامی @Yaser_Rashidi).
برای عضویت در گروه رفع اشکال تلگرامی VIP مجموعه نوین نگرش، بعد از فعال‌کردن قابلیت «اضافه به گروه» از تنظیمات تلگرام‌تان، نام و ID تلگرامی خود را به ID تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال کنید.

نمونه ویدیو تدریس

ویدیوی زیر نمونه‌ای از تدریس استاد در دوره ریاضیات کنکور ارشد است. برای مشاهده نمونه جزوات اینجا کلیک کنید. 
 

  • آیا برای مطالعه ویدیو تحلیل سازه ۲ نیاز به تسلط کامل بر ویدیو تحلیل سازه ۱ دارم؟

    خیر. صرفاً تسلط به مفاهیم استاتیک تیر و قاب وخرپا، رسم دیاگرام عکس‌العمل‌های داخلی و کار مجازی و حل مسائل معمولی، حداقل سطح لازم جهت یادگیری ویدیو تحلیل سازه ۲ را برای شما فراهم می‌کند.

  • : با توجه به اینکه مبنای این آموزش از ابتدا و از صفر است، آیا برای دانشجویانی که پایه درسی نسبتاً مناسبی دارند اتلاف وقت نخواهد بود؟

    خیر؛ زیرا درس تحلیل سازه تست‌محور است و بخش چشمگیر این ویدیو آموزشی نیز به حل تست‌ها اختصاص دارد؛ بنابراین دانشجویان با پایه قوی می‌توانند از مثال‌های ساده‌ عبور کنند و مثال‌های سخت‌تر را بررسی کنند. امکان پخش فیلم با سرعت بالا نیز فراهم است.

  • این آموزش چه مواردی را برای ما تضمین می‌کند؟

    ما این ۵ مورد را تضمین می‌کنیم: ۱. درس‌نامه ۲. مثال‌های آموزشی ۳. تمرین برای تثبیت ۴. نکات مهم ۵. پشتیبانی مدرس در بالاترین سطح کیفی

  • آیا بعد از ثبت‌نام در ویدیو آموزش تحلیل سازه به تهیه کتاب‌های کنکوری یا دیگر منابع نیاز دارم؟

    قطعاً خیر. این آموزش پکیج کاملی است از هر آنچه شما نیاز دارید و شما را از دیگر منابع بی‌نیاز می‌کند.

  • آیا این ویدیو آموزشی فقط برای کنکور قابل استفاده است؟

    اگر به سرفصل‌های ارائه‌شده ویدیو آموزش تحلیل سازه نگاهی بیندازید، متوجه کامل‌بودن این آموزش خواهید شد. این مباحث برای هر دانشجو گرایش سازه یا زلزله بسیار حیاتی و مهم است؛ بنابراین این آموزش برای مقاطع بعد از کنکور ارشد یا دکتری نیز مفید خواهد بود. مباحثی که در کنکور کارشناسی ارشد یا دکتری کمتر تکرار شوند، به‌صورت تفکیک‌شده از دیگر قسمت‌ها مطرح شده‌اند تا داوطلبانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند صرفاً قسمت‌های پرتکرار را مطالعه کنند. مدیر آموزش مجموعه نیز همیشه پاسخگوی سؤالات مشاوره‌ای شما خواهند بود: @ShahinSagharchi

  • آیا امکان ثبت‌نام به‌صورت قسطی برای این ویدیو آموزشی را دارم؟

    درصورتی‌که مجموع هزینه‌ دوره‌هایی که قصد ثبت‌نام در آن‌ها را دارید، بیش از سه‌میلیون تومان باشد، می‌توانید در ۲ قسط و اگر بیش از پنج‌میلیون تومان باشد، در ۳ قسط پرداخت کنید و ثبت‌نام خود را انجام دهید (برای خرید اقساطی افزایش مبلغ اعمال نخواهد شد). برای خرید قسطی دوره‌ها با ID تلگرامی @ShahinSagharchi تماس بگیرید.

یاسر رشیدی