فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ مقاومت مصالح + رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین

مدت: ۵۰ ساعت
زمان برگزاری: ویدیوها بعد از ثبت نام قابل دانلود می‌باشند.
  • ویدیوها قابل دانلود می‌باشند و صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

ویدیو آموزش مقاومت مصالح کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران پکیج کاملی از درس مقاومت مصالح ۱ است. طیف گسترده‌ای از داوطلبان کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری گرفته تا دانشجویان مقطع کارشناسی، داوطلبان آزمون نظام مهندسی و ... مخاطب اصلی این ویدیو آموزشی هستند.

سرفصل‌های ویدیو آموزش مقاومت مصالح

سرفصل‌های ویدیو آموزش مقاومت مصالح کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری مهندسی عمران از این قرار است:
◼️ تنش، کرنش و تبدیلات تنش کرنش: شامل مفاهیم تنش و کرنش، تبدیلات تنش، تبدیلات کرنش، مخازن جدارنازک، مباحث تکمیلی (همسان‌گردی، منحنی دقیق تنش-کرنش، انرژی کرنشی، معیارهای شکست، تانسور تنش)، ترکیب تنش‌ها
◼️ بارگذاری محوری: شامل بارگذاری محوری در تیرهای معین و نامعین، روش تغییر مکان‌های کوچک (ویلیو)، بررسی فنرهای سری و موازی وکاربرد، استفاده  از خواص تقارن، مباحث تکمیلی (انرژی کرنشی، رفتار الاستوپلاستیک، مقطع ناهمگن، کمانش)
◼️ بارگذاری پیچشی: شامل پیچش در مقاطع دایروی و غیردایروی، بررسی تیرهای معین و نامعین تحت پیچش، مقاطع ناهمگن تحت پیچش، اتصالات در تیرهای تحت پیچش، مباحث تکمیلی (انرژی کرنشی، پیچش غیرالاستیک)
◼️ بارگذاری خمشی: شامل تنش و مقاومت خمشی در انواع مقاطع، انحنا و کرنش، خمش دومحوره، مقاطع ناهمگن در خمش، مباحث تکمیلی (انرژی کرنشی، خمش غیرالاستیک)
◼️ بارگذاری برشی: شامل بررسی تنش و توزیع آن در مقاطع تحت نیروی برشی، مقاطع جدارنازک، محاسبه نیروی برشی و مرکز برش، مقاطع ناهمگن در برش، مباحث تکمیلی (انرژی کرنشی، تغییرشکل، برش دومحوره، رفتار الاستوپلاستیک)

ویژگی‌های ویدیو آموزش مقاومت مصالح

در هر درسی قبل از انتخاب منبع مطالعه یک سؤال را از خود بپرسید: «شما از منبع خود چه انتظاراتی دارید؟»
این سوال نقشه‌راه ما در تهیه منابع آموزشی است! فیلم آموزشی صفر تا صد مقاومت مصالح پکیج کاملی از پاسخ به تمامی نیازهای شماست و این خدمات را به شما ارائه می‌کند:

➕ درس‌نامه کامل و قدرت بیان مدرس
➕ حل سؤال‌های مناسب برای تثبیت مطلب
➕ تمرین‌های مناسب در انتهای هر فصل برای افزایش مهارت
➕ جزوه کامل، دقیق و تمام‌رنگی
➕ ارتباط مستقیم با مدرس برای رفع اشکال

اهداف دوره 

هدف نهایی از تمامی این موارد را می‌توان در یک واژه بیان کرد: «صرفه‌جویی!»
مهم‌ترین سرمایه شما زمان است و تمامی تلاش ما افزایش بازدهی و کاهش زمان موردنیاز برای رسیدن به تسلط است. 
شکی نیست که شما درنهایت می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مرجع از هر حدی از توانایی بالاتر روید، اما به چه قیمتی و با صرف چه زمانی؟! 
تمامی تلاش ما هدایت مطالعه شما به‌سمت مناسب است تا بازدهی مطالعه شما افزایش یابد.

نکات مربوط به دوره

پیش‌نیاز ویدیو آموزشی قسمت مکانیک جامدات پکیج پیش‌نیازی رشته‌های فنی مهندسی است که فیلم و جزوه رایگان آن را می‌توانید از صفحه عمران کافه‌تدریس دانلود کنید. دقت کنید که با توجه به پیشینه تحصیلی شما شاید نیاز به مشاهده تمام فیلم نباشد و صرف یک مرور بر جزوه کفایت کند.
به‌جز این مورد، به هیچ پیش‌زمینه دیگری از مکانیک جامدات نیاز ندارید؛ زیرا بنای این آموزش از صفر است و تمامی نکته‌ها تدریس می‌شود. 
بعد از ثبت‌نام حتماً با مدرس دوره، مهندس ساغرچی، تماس بگیرید و برای دریافت برنامه پیشنهادی، عضویت در گروه VIP یا دیگر امور موردنیاز خود (رفع اشکال و ...) مشورت کنید  (راه ارتباطی: ID تلگرامی @ShahinSagharchi).
قبل از مشاهده ویدیو آموزشی جزوه درس را پرینت بگیرید تا قسمت‌های خالی آن را تکمیل کنید.

درس مقاومت مصالح کنکور کارشناسی ارشد عمران

درس مقاومت مصالح مهندسیعمران رفتار مواد تحت بارگذاری‌های مختلف را بررسی می‌کند. برخلاف درس‌هایی مانند زبان، ریاضیات، استاتیک و سیالات (تا حد کمی) که دانشجویان در دوره دبیرستان با آن‌ها آشنایی اولیه دارند، درسمقاومت مصالح درس جدیدی است. 
این درس پایه و پیش‌نیاز بیشتر دروس، مانند سازه‌های فولادی، سازه‎‌های بتن‌آرمه، تحلیل سازه، آزمایشگاه مقاومت مصالح و ...، است. 
این درس ۱۰ تست در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی عمران را به خود اختصاص می‌دهد. 
برای فهم عمیق این درس نیاز است تا با جزئیات عملکرد تنش‌ها و کرنش‌ها و آثار آن‌ها روی ماده آشنا شوید. مطمئن باشید با این کار مرحله بعدی آموزش که حل سوال است بسیار ساده خواهد شد؛ زیرا این درس بیشتر از آنکه تست‌محور باشد، مفهوم‌محور است.
مبنای فیلم آموزشی صفر تا صد مقاومت مصالح، تسهیل مفاهیم برای یادگیری بهتر و سریع و حل مسائل زیاد است. منابع این ویدیو آموزشی عبارت‌اند از کتاب‌های بیرجانسون، تیموشنکو و مجموعه سؤالات کنکور ارشد و دکتری عمران.

نمونه ویدیو تدریس

ویدیوی زیر نمونه‌ای از تدریس استاد در دوره ریاضیات کنکور ارشد است. برای مشاهده نمونه جزوات اینجا کلیک کنید. 

  • آیا ویدیو آموزش مقاومت مصالح برای افراد با پایه درسی ضعیف مناسب است؟

    بله، تدریس این آموزش از صفر است و حتی اگر رشته کارشناسی شما هم غیرمرتبط با مهندسی عمران (یا دیگر رشته‌های مرتبط با این درس) باشد، می‌توانید از این آموزش استفاده کنید. توصیه می‌کنیم قبل از خرید دوره با مدرس این درس مشورت کنید (راه ارتباطی: ID تلگرامی @ShahinSagharchi).

  • با توجه به اینکه مبنای این آموزش از صفر است، آیا برای دانشجویانی که پایه درسی نسبتاً مناسبی دارند باعث اتلاف وقت نخواهد شد؟

    خیر؛ زیرا محتوای آموزش تفکیک شده است و دانشجویانی که پایه خوبی دارند می‌توانند از قسمت‌های پایه‌ای عبور کنند و صرفاً مطالب موردنیازشان را مشاهده کنند. امکان پخش فیلم با سرعت بالا هم فراهم است.

  • این آموزش چه مواردی را برای ما تضمین می‌کند؟

    ما تضمین می‌کنیم که پنج عامل درس‌نامه، مثال‌های آموزشی، تمرین برای تثبیت، نکات مهم و پشتیبانی مدرس را در بالاترین سطح کیفی ممکن دریافت کنید.

  • آیا این آموزش برای کنکور رشته‌های مهندسی مکانیک، هوافضا یا دیگر رشته‌هایی که درس مقاومت مصالح دارند مناسب است؟

    این آموزش با هدف کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی عمران تهیه شده است، ولی تا حد زیادی دیگر رشته‌ها را پوشش می‌دهد. طبیعتاً این پوشش صددرصدی نخواهد بود و بسته به رشته یا نیاز شما، تفاوت دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از خرید دوره با مدرس این درس مشورت کنید (راه ارتباطی: ID تلگرامی @ShahinSagharchi).

  • آیا بعد از تهیه این آموزش به تهیه کتاب‌های کنکوری یا دیگر منابع وجود دارد؟

    قطعاً خیر. این ویدیو آموزشی پکیج کاملی است از هر آنچه شما نیاز دارید و شما را از مراجعه به دیگر منابع بی‌نیاز می‌کند.

  • آیا این آموزش فقط برای کنکور کاربرد دارد؟

    اگر به سرفصل‌های ارائه‌شده نگاهی بیندازید، متوجه کامل‌بودن این ویدیو آموزشی خواهید شد؛ برای مثال، در تمامی فصل‌ها مباحث انرژی، رفتار الاستوپلاستیک تدریس شده‌اند که برای هر دانشجو گرایش سازه یا زلزله بسیار حیاتی و مهم است؛ بنابراین این آموزش برای مقاطع بعد از کنکور ارشد یا دکتری نیز مفید خواهد بود. البته لازم به ذکر است مباحثی که تکرار کمتری در کنکور ارشد یا دکتری داشته باشند، به‌صورت تفکیک شده از دیگر قسمت‌ها مطرح شده‌اند تا داوطلبانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند صرفاً به مطالعه قسمت‌های پرتکرار بپردازند.

  • آیا امکان ثبت‌نام به‌صورت اقساطی وجود دارد؟

    درصورتی‌که مجموع هزینه‌ دوره‌هایی که قصد ثبت‌نام درآن‌ها را دارید، بیش از سه‌میلیون تومان باشد، می‌توانید در ۲ قسط و اگر بیش از پنج‌میلیون تومان باشد، در ۳ قسط پرداخت و ثبت‌نام خود را انجام دهید (برای خرید اقساطی افزایش مبلغ اعمال نخواهد شد). برای خرید قسطی دوره‌ها به ID تلگرامی @ShahinSagharchi پیام دهید.

شاهین ساغرچی